Lördag

Idag har jag haft en väldigt effektiv dag so far. Vaknade kl 08:50 efter 5 timmars knapp sömn och klev upp. Började städa lägenheten lite smått för att senare promenera ner till byn med Maggan. Åt frukost på Biggans och tog sedan appostlahästarna hem igen. Väl hemma blev det en powernap på en sisdär 20 min för att senare åka ner till ishallen och inviga nya klubban. Åkte i över en timme och det gick hur bra som helst. Hade finpublik i form av a-lagsspelare, men hey, det bjöd jag på. Är inte varje dag man får ge tillbaka den underhållningen dom själva bjuder på. Fast på lite annan nivå kanske. Ähumm.

Har också hunnit med att storhandla, vilket behövdes då min ena bästis Fannie kommer hit ikväll och sällskapar med mig Melodifestivalen igenom, förhoppningsvis även in på småtimmarna.

Nu ska läsken läggas på kylning (vinet uteblev) och maten skall tillagas.

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0